Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)
Najczęściej publikowane przez marki treści na Facebooku to linki i aktualizacje statusu. Tymczasem użytkowników społecznościowego portalu najbardziej angażują zdjęcia i klipy wideo - wynika z analizy przeprowadzonej przez agencję marketingową Pandemic Labs.
Agencja Pandemic Labs wzięła pod lupę 300 faceboowych stron, 150 tys. opublikowanych przez nie postów i aktywność 700 milionów ich fanów.
Okazało się, że zdecydowanie najczęściej marki publikują w swoich postach na Faceboku linki, a następnie aktualizacje statusu, a dopiero później zdjęcia i materiały wideo.
Tymczasem to właśnie zdjęcia i wideo najbardziej angażują fanów marek, a następne w kolejności są aktualizacje statusu i na samym końcu linki.
Z danych Pandemic Labs wynika, że klipami wideo użytkownicy społecznościowego portalu dzielą się dziesięć razy częściej niż linkami, a zdjęcia są od linków pięć razy popularniejsze.
Dołącz do dyskusji: Marki na Facebooku stawiają nie na te treści co trzeba (infografika)
Problemem jest tu to o czym pisze homar, czyli inteligenty marketing. Czyli jak poprzez podzielenie się zdjęciem czy video zwiększyć popularność naszego serwisu czy produktu.