Marka Key coraz bardziej znana
Marka Key - bielizna polskiej produkcji - została uznana przez konsumentów za jedną z trzech wiodących marek bieliźnianych na naszym rynku
Według danych firmy ADV ENTERTAINMENT GROUP Sp. z o.o., blisko 80% polskich konsumentów rozpoznaje (świadomość spontaniczna) tylko trzy marki bieliźniane spośród kilkunastu dostępnych obecnie na naszym rynku. Pierwsze miejsce należy do marki zagranicznej - Triumph (69,2%), a następne dwa do marek polskich Atlantic (27,2%) i Key (23,5%).
Co ciekawe, dość popularne marki, które wydają się być istotnymi graczami na rynku, według odpowiedzi respondentów, plasują się na dalszych pozycjach np.: znajomość marki Schiesser wynosi - 5,6%, Felina 3,8%, Henderson 2,4%, a Palmers - 1,2%.
Z badania wynika także, że w świadomości konsumentów zachodzą zmiany dotyczące znajomości logotypów dwóch wiodących marek polskich. Po raz pierwszy od 1999 roku, znajomość logo marki Key (37%) przewyższyła znajomość logo Atlantic (36%). Key dogonił również Atlantica, jeśli chodzi o znajomość reklamy (pamiętanej ogółem). Reklamy promujące markę Key zna 53,4% badanych, a markę Atlantic 54,7% respondentów.
Wraz ze wzrostem znajomości marki Key, rośnie również jej udział w rynku. Z badania ADV ENTERTAINMENT GROUP Sp. z o.o. wynika, że już co ósma para majtek kupowanych przez konsumentów firmowana jest właśnie tą marką. Całkowity udział firmy Key w rynku bielizny 2003 wyniósł 11,04 %, a w rynku majtek 12,11%.
Do tego sukcesu z pewnością przyczynił się także udany debiut nowej marki wrocławskiej firmy Key - Hey, która została wprowadzona do wielkopowierzchniowych sieci handlowych w sierpniu ubiegłego roku. Mimo dość krótkiej obecności na rynku wspomagana świadomość tej marki Hey wynosi już 7,7% i wyprzedziła już nawet inne popularne marki.
Dołącz do dyskusji: Marka Key coraz bardziej znana