Marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu
Marka Cukier Królewski (Südzucker Polska) zmieniła nazwę i opakowanie swojego flagowego produktu. Od teraz jest on dostępny jako „cukier z buraków cukrowych”. Zmianom towarzyszy kampania digital pod hasłem "Piecz, Przerabiaj, Podziel się!".
Mniej czerwieni, a więcej bieli i zieleń, ale przede wszystkim buraki cukrowe na pierwszym planie – tak prezentuje się teraz flagowy produkt marki Cukier Królewski. Wizualnej metamorfozie towarzyszy jeszcze jedna zmiana – nowa nazwa.
Zamiast „cukier biały” na froncie opakowania konsumenci zobaczą teraz napis „cukier z buraków cukrowych”. Przedstawiciele marki zmianę argumentują chęcią podkreślenia tego, co dotychczas mogło nie być dostrzegalne na pierwszy rzut oka, czyli w pełni naturalnego i lokalnego pochodzenia produktu.
"Piecz, Przerabiaj, Podziel się!" w kampanii Cukru Królewskiego
Zmiany komunikuje kampania reklamowa "Piecz, Przerabiaj, Podziel się!" oraz tematyczny konkurs konsumencki. Marka Cukier Królewski w ramach najnowszej kampanii pokazuje gotowe rozwiązania na funkcjonowanie w duchu less waste, także z wykorzystaniem cukru jako konserwantu.
W komunikację akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się! w sieci zaangażowane są popularne polskie influencerki. Promuje ją też 30-sekundowe wideo, wyświetlane przez miesiąc w serwisach YouTube, Player, WP Pilot oraz na portalach kobiecych i lifestylowych, m.in. z grupy Edipresse oraz WP. Na potrzeby kampanii stworzony został również landing page.
Działania PR dla marki Cukier Królewski nieprzerwanie od ponad 15 lat prowadzi krakowska agencja Open Media. Za działania digital oraz organizację i koordynację akcji odpowiada agencja Insignia. Realizacją spotu zajęła się firma Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Marka Cukier Królewski zmieniła nazwę flagowego produktu