Marilyn Monroe, James Dean i Marlena Dietrich w kampanii BOŚ Banku
W telewizji, prasie i internecie rozpoczyna się kampania reklamowa Konta Wyjątkowego w BOŚ Banku. Akcja wykorzystuje wizerunek Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich.
Startująca właśnie kampania reklamowa BOŚ Banku podkreśla, że użytkownicy Konta Wyjątkowego mogą korzystać z limitowanej serii kart płatniczych z portretami dawnych gwiazd kina: Marilyn Monroe, Jamesa Deana i Marleny Dietrich. Przekaz reklamuje również zalety tej oferty: oprocentowanie do 8 proc. oraz bezpłatne przelewy krajowe i wypłaty. Kampania ma jednocześnie promować wizerunek BOŚ Banku jako marki nowoczesnej i atrakcyjnej dla klienta.
Akcja jest prowadzona w telewizji (m.in. TVN, TVN24, TVP1, TVP2), prasie (Gazeta Wyborcza, Metro, VIVA , Party, Wysokie Obcasy, Co Jest Grane, Gazeta Telewizyjna), oraz internecie (wp.pl). Spot telewizyjny na potrzeby kampanii firma Timecode, materiały BTL przygotowały agencje Radna i Szwejkowski, natomiast doborem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Equinox Media.
Dołącz do dyskusji: Marilyn Monroe, James Dean i Marlena Dietrich w kampanii BOŚ Banku