Margaret, Małaszyński i Święty Mikołaj w bożonarodzeniowych reklamach Play (wideo)
Bohaterami kampanii Play związanych z Bożym Narodzeniem są Święty Mikołaj (reklamujący Formułę Junior Box), Paweł Małaszyński (promujący Formułę Rodzina 4.0) oraz Margaret (reklamująca świąteczną promocję w Play na Kartę). Akcję przygotowały firmy Grandes Kochonos, Artegence i MediaCom Warszawa.
Trwająca od tygodnia kampania Formuły Junior Box - wprowadzonej do oferty Play w połowie listopada, a adresowanej do dzieci i ich rodziców (zobacz szczegóły) - podkreśla, że w ramach tej taryfy smartfon Alcatel Onetouch Pop C3 jest dostępny wraz ze świątecznymi gadżetami za złotówkę. W reklamach występuje Święty Mikołaj rozdający prezenty grupie dzieci w punkcie sprzedaży Play, w którym pracuje dwoje konsultantów od wielu miesięcy reklamujących sieć.
Bohaterem bożonarodzeniowej kampanii Formuły Rodzina 4.0 jest Paweł Małaszyński, który do salonu Play przychodzi po prezent dla syna - i otrzymuje konsolę Xbox One dostępną wraz z tą taryfą.
Małaszyński reklamuje Formułę Rodzina 4.0 od wprowadzenia jej do sprzedaży wiosną br. (obejrzyj poprzedni spot z jego udziałem).
Rozpoczęta w tym tygodniu kampania z udziałem Margaret reklamuje promocję w Play na Kartę, w ramach której za 10 zł można kupić nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych do końca br. Ofertę można aktywować kodem *111*623*1#, SMS-em o treści START.623 na numer 111 oraz na stronie 24.play.pl.
Margaret występuje w reklamach Play na Kartę od wiosny br., w poprzednich kampaniach pojawiła się razem z Dawidem Podsiadło (zobacz więcej).
Bożonarodzeniowe kampanie Play są prowadzone w telewizji, radiu, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiada agencja Artegence, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Margaret, Małaszyński i Święty Mikołaj w bożonarodzeniowych reklamach Play (wideo)