Marek Kisz dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland
Marek Kisz objął stanowisko dyrektora handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując Wojciecha Masalskiego, który odszedł z firmy.
Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland we wrześniu 1997 r. w dyrekcji handlowej spółki, dołączając do zespołu handlowców. Następnie w latach 1999 - 2003 pracował w obszarze analiz marketingowych. W marcu 2003 r. dołączył do działu Samochodów Dostawczych, a w czerwcu tego samego roku objął stanowisko szefa działu Samochodów Dostawczych, kierując zarówno działalnością marketingową, jak i handlową, ponosząc odpowiedzialność za wynik ekonomiczny tej marki na rynku polskim. Od marca 2006 r. Odpowiadał za dział marketingu Fiata i Lancia.
W 2007 r. w strukturach handlowych powstał dział Brand Marketing Comunication, który pod kierownictwem pana Marka Kisza realizował działania z zakresu komunikacji marketingowej dla wszystkich marek grupy Fiata obecnych na polskim rynku. Jednocześnie od roku 2009 r. Kisz pełnił równocześnie rolę dyrektora sprzedaży.
W marcu 2012 r. Marek Kisz objął w Pradze stanowisko dyrektora zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.
W latach 1994 - 2000 studiował w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu (National Louis University) oraz na Uniwersytecie Warszawskim. Następnie kontynuował studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej ukończone w 2001 r.
Dołącz do dyskusji: Marek Kisz dyrektorem handlowym Fiat Auto Poland