Marcowy numer „Hot Moda & Shopping” wsparty kampanią
Marcowy numer miesięcznika „Hot Moda & Shopping” (Marquard Media Polska), który ukazał się dzisiaj, ma podwyższony nakład i wsparty jest kampanią reklamową w mediach.
Numer wydrukowany został w nakładzie 200 tys. egz., podczas gdy dotychczas nakład pisma wynosił 130 tys. egz. Docelowo ma się on ukształtować na poziomie 170 tys. egz. Wydanie liczy 140 stron i kosztuje bez zmian 3,99 zł. Od poprzedniego numeru (łączonego styczniowo-lutowego) „Hot Moda & Shopping” ma odświeżoną szatę graficzną, częściowo zmienioną winietę i klejoną oprawę (wcześniej była szyta).
Kampania promocyjna wydania realizowana jest pod hasłem „Nasi styliści pracują dla Ciebie” i obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVN 7, TVN Style, Fashion TV), prasę („Cosmopolitan”, „Joy”, „Viva!”), internet (Wp.pl), sieć kin Multikino oraz outdoor (city flighty, FLN 50, reklama na plazmach na autobusach, plakaty przy kioskach). Czas w telewizji zaplanował do mediowy Mediavest, zaś za planowanie reszty mediów odpowiadał dział marketingu wydawcy.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Hot Moda & Shopping” w okresie od stycznia do listopada 2009 roku wyniosła 79 326 egz. Tytuł był wtedy wydawany przez wydawnictwo Edipresse Polska, które w listopadzie ub.r. sprzedało magazyn Marquardowi.
Dołącz do dyskusji: Marcowy numer „Hot Moda & Shopping” wsparty kampanią