Marcin Talarek i Jacek Karaszewski uruchomili agencję IRL
Działalność rozpoczęła agencja IRL, pełniąca funkcję zewnętrznego działu badań i rozwoju dla firm z branży marketingowej. Założycielami i szefami agencji są Marcin Talarek (poprzednio związany z Cheil Polska) oraz Jacek Karaszewski (wcześniej pracujący m.in. w Walk Digital i Max Weber).
Agencja IRL będzie zajmować się wspieraniem klientów w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych dla marek. Chce funkcjonować jako zewnętrzny dział badań i rozwoju, oferując swoje usługi działom marketingu i agencjom reklamowym.
- Podstawową usługą IRL będzie tworzenie i wdrażanie takich działań komunikacyjnych, które dają szanse na rezultaty nieproporcjonalnie większe od nakładów - zapowiada Jacek Karaszewski. - Marketerzy i agencje znajdują się obecnie w trudnej sytuacji - pomimo zmniejszających się budżetów, cele pozostają tak samo ambitne. Standardowa reklama, do której zaliczamy również digital, ma mierzalną, ale jednocześnie ograniczoną skuteczność - przekonuje.
Karaszewski przez ostatni rok był dyrektorem zarządzającym Walk Digital. Wcześniej pracował m.in. jako head of digital w Max Weber (należącej do grupy Young & Rubicam Brands) oraz prowadził - jako managing & creative partner - butik kreatywny Endorfine, którego klientami byli m.in. Inteligo, Nikon i McDonald’s Polska.
Z kolei Marcin Talarek przez ostatnie półtora roku pełnił funkcję szefa działu innowacji i dyrektora kreatywnego w Cheil Polska. Wcześniej pracował m.in. jako digital creative director w Max Weber oraz senior digital creative i creative planner w Scholz & Friends Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Marcin Talarek i Jacek Karaszewski uruchomili agencję IRL