Marcin Talarek chief creative officerem w Platige Image
Marcin Talarek objął stanowisko chief creative officera w Platige Image. Zajmie się również rozwojem marki Fish Ladder, czyli studia kreatywnego należącego do spółki.
Ostatnio funkcje CCO i szefa Fish Ladder pełnił Marcin Kobyłecki, który odszedł z firmy.
Głównymi zadaniami Talarka w Platige Image będzie tworzenie i wdrażanie koncepcji artystycznych i technologicznych, nadzorowanie konceptów kreatywnych, R&D produktów i usług oraz działania z obszaru new business. Największy nacisk ma położyć na innowacyjność.
- Chcemy tworzyć atrakcyjne wizualnie, angażujące odbiorców projekty, które jednocześnie będą innowacyjne i przełomowe pod względem technologicznym - mówi Janusz Włodarski, wiceprezes Platige Image. - Właśnie tego oczekują od nas zarówno inwestorzy, jak i cała branża kreatywna. Marcin pracował przez wiele lat dla marek komercyjnych oraz organizacji non-profit, dlatego jestem przekonany, że jego blisko 15-letnie doświadczenie i kompetencje pozwolą nam jeszcze sprawniej realizować misję spółki.
Oprócz funkcji CCO w Platige Image Marcin Talarek zajmie się także rozwojem studia kreatywnego Fish Ladder. Talarek stanie na czele zespołu złożonego z artystów i producentów, a w gronie swoich współpracowników będzie miał zarówno pisarzy, architektów i projektantów, jak i programistów oraz naukowców.
Wcześniej Marcin Talarek stworzył i prowadził dział innowacji w agencji Cheil Poland oraz współtworzył butik IRL specjalizujący się w ideach komunikacyjnych z zakresu innowacji technologicznej i kulturowej dla marek komercyjnych oraz organizacji non-profit. W butiku IRL Marcin Talarek pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.
W pierwszym kwartale br. grupa kapitałowa Platige Image zanotowała 15,38 mln zł wpływów netto ze sprzedaży (1 proc. więcej niż rok wcześniej) i 903 tys. zł straty netto (wobec 147 tys. zł zysku w pierwszym kwartale ub.r.).
Dołącz do dyskusji: Marcin Talarek chief creative officerem w Platige Image