Mapvertising - nowy rodzaj reklamy kontekstowej
Mapvertising, czyli reklama w systemach informacji przestrzennej będzie rozwijać się bardzo dynamicznie w niedługiej przyszłości.
Jest ona elementem reklamy kontekstowej, której przykładem są również wyszukiwarki. Standardowej reklamy emitujemy coraz więcej, z coraz mniejszym skutkiem jednostkowym. Reklama kontekstowa trafia natomiast do klienta wtedy, gdy jej szuka.
"Liczba przekazów marketingowych docierających do klienta rośnie poza granice percepcji, reklama pojawia się wszędzie i przestaje być zauważana." - mówi Łukasz Pawlik, Dyrektor działu eCommerce w portalu Interia.pl. "Mapvertising pozwala dotrzeć do klienta, który znajduje się w pobliżu, który w pobliżu przejeżdża, który szuka na
mapie punktu, w którym może skorzystać z usług reklamodawcy, co czyni dotarcie do klienta bardzo skutecznym" - dodaje.
Wykorzystanie mapvertisingu w komunikacji marketingowej (między innymi na przykładzie usługi Interia.pl - Map24) jest jednym z tematów konferencji Laboratorium Nowych Mediów organizowanej w Warszawie przez agencję mediów interaktywnych Media Contacts.
Konferencja została przygotowana przy współpracy z FFCreation i Interią. Patron medialny wortal Wirtualnemedia.pl.
Więcej informacji pod adresem: www.nowenowemedia.pl
Termin: 14 września 2006, Warszawa
Miejsce: Hotel Kyriad Prestige
Dołącz do dyskusji: Mapvertising - nowy rodzaj reklamy kontekstowej