'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę
Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w październiku2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA).Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Twojedziecko" (Edipresse Polska).
Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w październiku 2008 r. wyniosła102 081 egz. i była o 12 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącuubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Twoje dziecko" (EdipressePolska), który w październiku sprzedał się w ilości 94 879 egz.(wzrost o 36 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (wzrost o7,7 proc.).
październik | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Mamo, to ja | 102081 | 91 098 |
Twoje dziecko | 94 879 | 69 479 |
Dziecko | 83 660 | 77 291 |
Mam Dziecko | 76 380 | 78 855 |
Rodzice | 63 359 | 48 789 |
M jak mama | 45 057 | 53 391 |
Twój maluszek | 20 044 | 21 772 |
Porównując dane z października ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Twoje dziecko".
2008 | ||
październik | wrzesień | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Mamo, to ja | 102081 | 103811 |
Twoje dziecko | 94 879 | 61 746 |
Dziecko | 83 660 | 78 980 |
Mam Dziecko | 76 380 | 87 235 |
Rodzice | 63 359 | 51 870 |
M jak mama | 45 057 | 61 154 |
Twój maluszek | 20 044 | 14 824 |
Dołącz do dyskusji: 'Mamo, to ja' liderem, 'Twoje dziecko' ostro w górę