„Mały Zgon” od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media
Od 8 marca Canal+ będzie emitować nowy kryminalno-komediowy serial premium „Mały Zgon”. Pod koniec lutego wystartuje kampania reklamowa produkcji, którą zaplanowało Havas Media.
Fabuła „Małego Zgonu” rozgrywa się w tytułowym miasteczku Mały Zgon. Serial zabierze widzów w kryminalną podróż przez świat narkotykowych karteli, gangsterów rządzących więzieniem, skorumpowanych stróży prawa i podziemnego pokera rozgrywanego o miliony. Wartka akcja prowadzi przez mazurskie jeziora, lasy i spokojne w teorii miasteczka. A wszystko zacznie się, gdy dyrektor więzienia zamieni się miejscami z gangsterem z programu ochrony świadków.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Główną rolę w produkcji gra Piotr Grabowski. W serialu widzowie zobaczą też m.in. Annę Seniuk, Katarzynę Herman, Jacka Komana, Karolinę Gorczycę, Grzegorza Przybyła, Karolinę Porcari, Julię Wyszyńską i Grzegorza Mielczarka.
Producentem kreatywnym i reżyserem „Małego Zgonu” jest Juliusz Machulski. Przy serialu pracują także: Maciej Kawalski (scenariusz i reżyseria), Filip Syczyński (scenariusz i reżyseria) oraz Piotr Domalewski (scenariusz). Za zdjęcia odpowiada Paweł Dyllus, natomiast scenografię opracowała Jagna Janicka.
Pierwotny pomysł serialu opracował Łukasz Żukowski na zlecenie i pod nadzorem ADHD Warsaw. Producentem wykonawczym serialu jest Studio Filmowe Zebra.
Serial zadebiutuje 8 marca, kampanię zaplanowało Havas Media
Premiera serialu na antenie Canal+ odbędzie się w niedzielę, 8 marca 2020 roku.
Kampania wspierająca promocję nowego serialu wystartuje w pod koniec lutego. W jej ramach zaplanowane zostały działania mediowe zarówno offline, jak i online. Kampania prowadzona będzie w prasie, radiu, na standardowych nośnikach OOH oraz autobusach. Ponadto, w mediach online zaplanowane zostały działania display, social media i video.
Za planowanie i zakup odpowiada agencja mediowa Havas Media, a za koncept kreatywny - Havas Warsaw.
Po „Belfrze”, „Kruku. Szepty słychać po zmroku”, „Nielegalnych” oraz „Żmijowisku”, „Mały Zgon” to kolejna oryginalna produkcja Canal+ kręcona w technologii 4K.
Średni udział Canal+ w Polsce w 2019 roku wyniósł 0,18 proc.
Dołącz do dyskusji: „Mały Zgon” od 8 marca w Canal+. Kampanię reklamową zaplanowało Havas Media