Mało nominacji dla polskich agencji
Tylko siedem nominacji dla Polaków w najważniejszych kategoriach Golden Drum.
Wczoraj na festiwalu reklamy Golden Drum ogłoszono nominacje w kategorii reklama telewizja (zgłoszonych 58 polskich prac) i reklama drukowana (83 polskie zgłoszenia).
Jak podał "Press" w kategorii reklamy telewizyjnej dwie nominacje otrzymała jedynie agencja Publicis za spoty "Bilet" i "Telefon" dla firmy Winiary (marka "5 minut"). O statuetki walczy zaś łącznie 45 spotów (spośród 546 zgłoszeń).
W kategorii print Agencje BBDO i Saatchi & Saatchi z Warszawy zostały nominowane za pięć reklam: BBDO za "Psa" i "Łóżko" dla marki Alcaseltzer koncernu Bayer, natomiast Saatchi & Saatchi za trzy reklamy dla Unicefu: "But", "Koszula" i "Kurtka". Do finału zakwalifikowano 52 prace spośród 862 zgłoszonych na konkurs.
Zwycięzców w tych kategoriach poznamy w piątek.
Podczas międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii Polacy tylko raz odbierali nagrodę. Srebrny Bęben w kategorii Web Sites otrzymała agencja Max Weber za projekt dla marki Reflex firmy Sanitec Koło.
Dołącz do dyskusji: Mało nominacji dla polskich agencji