Małgorzata Kożuchowska zaprasza na wyprzedaże w galerii Bonarka
Ruszyła kampania reklamowa promująca wyprzedaże w krakowskiej galerii handlowej Bonarka. Występuje w niej ambasadorka marki, aktorka Małgorzata Kożuchowska.
W letniej kampanii Bonarka prezentuje koncept artystyczny mozaiki złożonej z lokalnych akcentów i nowoczesnych rozwiązań graficznych. Nowa kreacja kontynuuje ubiegłoroczną linię kreatywną centrum. Jej cechą główną są żartobliwe słowno-fonetyczne odniesienia do krakowskich ulic.
Twarzą kampanii jest Małgorzata Kożuchowska, która z piskiem ("Spiska") opon rusza na zakupy. Hasło kampanii „Ruszaj SPISKA na zakupy” to gra słowna, która łączy w sobie krakowski dowcip z ideą lokalności.
Letnia kampania Bonarki jest widoczna m.in. na nośnikach zewnętrznych OOH, w tym siatkach wielkoformatowych, citylightach oraz dynamic backlightach. Można ją również zobaczyć w kinach studyjnych i multipleksach (Multikino i Cinema City), w digitalu, serwisach społecznościowych oraz mediach lokalnych.
Zleceniodawcą kampanii jest właściciel Bonarki - firma Nepi Rockcastle. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Kuc.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska zaprasza na wyprzedaże w galerii Bonarka