Małgorzata Jankowska odpowiada za PR i marketing Hotelu Bristol
Małgorzata Jankowska dołączyła do zespołu Hotelu Bristol, obejmując stanowisko menedżera PR i marketingu. Jej głównym zadaniem będzie promocja hotelu na rynkach międzynarodowych oraz umacnianie jego wizerunku w Polsce jako mecenasa kultury.
Małgorzata Jankowska związana jest z branżą public relations od 2007 roku. Karierę w zawodzie rozpoczęła w agencji Sigma International, gdzie realizowała projekty m.in. dla takich klientów, jak: Grupa Lotos, Indesit Company Polska, Hortex Holding, Grupa Tauron, P&G, Eden Springs, Navteq. W 2010 roku otworzyła i współprowadziła w centrum Warszawy kawiarnię. W 2011 roku wróciła na stanowisko senior account managera w agencji Sigma International. Jednocześnie została kierownikiem redakcji luksusowego miesięcznika „High Living”.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zawodowo interesuje się współczesnymi trendami, coolhuntingiem i niestandardowymi akcjami marketingowymi. Prywatnie - designem i architekturą wnętrz.
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Jankowska odpowiada za PR i marketing Hotelu Bristol