'Malemen' ma nowego dyrektora kreatywnego
Maryna Tomaszewska została nowym dyrektorem kreatywnym luksusowego dwumiesięcznika "Malemen" (Next Media). Zastąpiła na tym stanowisku Louisa Flanigana, który wraca do Berlina, gdzie ma własną pracownię.
- Luoisowi skończył się właśnie roczny kontrakt z naszym wydawnictwem. Uznał on, że z powodów formalno-prawnych nie może już dłużej pracować w Polsce - mówi nam Andrzej Miękus, wydawca "Malemena".
Pod kierownictwem nowej dyrektor kreatywnej tytuł zmieni nieco szatą graficzną. - Każdy z trzech dotychczas wydanych numerów magazynu był nieco inny pod względem graficznym, ale od wydania majowego zmienią się pewne stałe do tej pory elementy - tłumaczy nam Miękus.
Flanigan pracował również jako dyrektor kreatywny spółki Smart Marketing Solutions (udziałowiec Next Media, wydawcy "Malemena") i wydawanego przez nią miesięcznika "Golfmania". Teraz stanowisko to obejmie najprawdopodobniej Tomasz Szychowski, art director zarówno "Malemena" jak i "Golfmanii".
Maryna Tomaszewska to doktorantka w pracowni projektowania książki prof. Macieja Buszewicza na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Jest autorką plakatów, szat graficznych książek i czasopism, ilustratorem książek dla dzieci i dorosłych, a także redaktor naczelną i wydawcą czasopisma artystycznego "To?Periodyk najgorszy".
Na początku maja br. ruszy oficjalnie zapowiadana nowa strona internetowa "Malemena", która już od pewnego czasu działa, ale w wersji testowej. Serwis składać się będzie m.in. z sekcji z filmami wideo, przewodnika po różnych miejscach w Polsce i na świecie oraz części poradniczej.
Wydawca nadal ma też w planach wprowadzenie kobiecego dodatku do pisma. Jak informuje Miękus, ukaże się on jednak najwcześniej z listopadowo-grudniowym wydaniem "Malemena".
Dołącz do dyskusji: 'Malemen' ma nowego dyrektora kreatywnego