Makro promocja i Happy Days z NESCAFE
Nowości z MRM Momentum
Jak skłonić klienta do zakupu? Najlepiej zaoferować mu doskonały produkt i dodatkową korzyść. Ta rynkowa prawda stanowiła podstawę działań promocyjnych przygotowanych dla paluszków, czyli 2g opakowań kawy NESCAFE przez Dział wsparcia sprzedaży agencji MRM Momentum.
Przygotowany mechanizm uwzględniał specyfikę grupy docelowej jaką stanowią klienci hurtowi zaopatrujący się w sklepach sieci Makro. Specjalnie pod ich kątem została opracowana mapa nagród, które mogli otrzymywać w zależności od ilości zakupionych opakowań zbiorczych. Promocja moderowana jest przez 20 ekip zachęcających do zakupu i informujących o zaletach produktu. Dodatkowym wsparciem są plakaty informacyjne umieszczane w strategicznych miejscach hal.
Happy Days NESCAFE
Czerwiec to dla wielu studentów ciężki okres sesji. Nauka po nocach, egzamin za egzaminem. W tym czasie najlepszym przyjacielem jest oczywiście kawa. Aby uprzyjemnić chwile spędzone nad książką, agencja MRM Momentum przygotowała dla NESCAFE wyjątkową promocję skierowana właśnie do studentów.
W szczęśliwe dni - poniedziałki i piątki, każdy student kupując kawę NESCAFE w automacie umieszczonym na uczelni lub w akademiku dostawał sympatyczną niespodziankę.
Były to naklejki wzorowane na "wlepkach" - prosta oszczędna grafika połączona z przewrotnym tekstem, np. Pacyfa "Kawa do pokoju". Wszystkie nawiązują do kultury młodzieżowej i pokazują NESCAFE jako kawę nierozerwalnie z nią związaną. 8 rodzajów naklejek łączących kawę z różnymi symbolami z pewnością ozdobi nie jeden plecak, zeszyt lub... pokój w akademiku.
Studenci mogli więc każdy ciężki tydzień rozpocząć od miłej niespodzianki i równie miło zakończyć, odbierając prezent w piątkowe popołudnie. Promocja komunikowana była plakatami umieszczonymi na uczelniach i w akademikach oraz nalepkami bezpośrednio na maszynach do kawy NESCAFE.
Dołącz do dyskusji: Makro promocja i Happy Days z NESCAFE