Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron
Ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna makaronów jajecznych Tradycyjny z Ludwina. Jest współfinansowana ze środków unijnych. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Demo Effective Launching.
Ogólnopolska kampania makaronu Tradycyjny z Ludwina (Polmak) jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Działania promocyjne potrwają do listopada br.
Projekt jest dofinansowany ze środków unijnych, w ramach programu „Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.
Kampania obejmuje telewizję, prasę, radio, internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. W spocie wziął udział prezes firmy Polmak - Grzegorz Polak.
Za koncept kreatywny i strategię kampanii odpowiedzialna jest agencja Demo Effective Launching. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Dołącz do dyskusji: Tradycyjny z Ludwina w reklamach przypomina, jak smakuje prawdziwy makaron