Maja Meissner-Filipek przechodzi do Bauera
Nowy szef działu reklamy w wydawnictwie Bauer i nowa struktura działu.
Maja Meissner-Filipek - dyrektor generalna domu sprzedaży reklam wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska - Interdeco Hachette Advertising Polska - obejmie wkrótce stanowisko dyrektora działu reklamy w Wydawnictwie Bauer, podano w komunikacie prasowym.
Podlegać jej będą bezpośrednio trzej dyrektorzy strategiczni koordynujący prace poszczególnych segmentów:
- Beata Madeja, odpowiedzialna za segment pism luksusowych,
- Maciej Kutak odpowiedzialny za segment pism kobiecych K1 i K2 (tytuły poradnikowe i rozrywkowe) oraz za segment pism młodzieżowych,
- Michał Mierzyński, odpowiedzialny za segment pism telewizyjnych, motoryzacyjnych i komputerowych.
Maja Meissner-Filipek odpowiadać będzie także za działy: planowania mediów oraz badań i analiz.
Dotychczasowy szef działu reklamy, Katarzyna Jabłońska, po powrocie z urlopu macierzyńskiego obejmie nowe stanowisko w Wydawnictwie.
Dołącz do dyskusji: Maja Meissner-Filipek przechodzi do Bauera