Magna: o 4 proc. wzrośnie w 2010 r. globalny rynek reklamowy
W bieżącym roku globalne nakłady na reklamę wzrosną o 4,2 proc., do 377 miliardów dolarów.
Taka jest najnowsza, zrewidowana w górę prognoza firmy Magna Global, która wcześniej przewidywała wzrost o 2,4 proc.
Magna szacuje też, że w ciągu najbliższych pięciu lat wartość globalnego rynku reklamy będzie rosnąć rocznie średnio o 5,1 proc., wobec wcześniej przewidywanego wzrostu o 4,8 proc.
Tymczasem w 2013 roku internet ma pokonać prasę codzienną i stać się drugim po telewizji największym medium reklamowym na świecie. Z kolei w roku 2015 wydatki na reklamę online mają po raz pierwszy przekroczyć poziom 100 miliardów dolarów.
Dołącz do dyskusji: Magna: o 4 proc. wzrośnie w 2010 r. globalny rynek reklamowy