SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum

Marka odzieżowa Tatuum startuje z kampanią „The Fashion Of Being Tuugether". Jej twarzami są dziennikarka Magdalena Mołek i modelka Bogna Sworowska. 

Osobowościami najnowszej kampanii „The Fashion Of Being Tuugether” zostały dziennikarka, jutuberka, podcasterka Magda Mołek oraz modelka i businesswoman Bogna Sworowska. Bohaterki wzięły udział we wspólnej sesji zdjęciowej, która promuje nową kampanię Tatuum.

Inauguracja nowej ścieżki komunikacyjnej łączy się z nowo sformułowaną filozofią, w której Tatuum podkreśla, że jest brandem, który mówi nie tylko o modzie. Marka podkreśla swoje wartości - bliskość,  autentyczność, relacyjność, ciepło.

Kampania „The Fashion Of Being Tuugether” promuje kapsułową kolekcję jesienną, która trafia do sprzedaży.

Dołącz do dyskusji: Magdalena Mołek i Bogna Sworowska twarzami jesiennej kampanii Tatuum

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Fajnie... tylko, że sprzedaż nowych ciuchów z Bangladeszu maleje z dnia na dzień.
11 0
odpowiedź
User
Www
....no nie jest to trafiona reklama.
0 0
odpowiedź