Magdalena Cielecka wiosennie reklamuje Play, kampania znów bez Barbary Kurdej-Szatan
W nowej kampanii oferty abonamentowej Play występuje aktorka Magdalena Cielecka. To kolejna kampania, w której nie pojawia się Barbara Kurdej-Szatan, przygotowano tylko spot z Maciejem Łagodzińskim.
W spocie z kampanii Magdalena Cielecka odwiedza salon sprzedażowy Play i mówi, jak korzysta z wiosny. Maciej Łagodziński w roli pracownika Play opowiada jej o taryfie abonamentowej za 50 zł miesięcznie (po uwzględnieniu 5 zł zniżek za e-fakturę i terminowe płatności oraz za zgody marketingowe), w ramach której można korzystać z sieci 5G i otrzymać smartfon Samsung Galaxy A22 5G.
Operator Play sieć 5G wdraża 5G od ponad dwóch lat w oparciu o posiadane częstotliwości w paśmie 2100 MHz. W połowie ub.r. informował, że ma w ofercie 50 urządzeń obsługujących tę technologię, a w październiku - że w zasięgu jego sieci 5G jest już 700 miejscowości.
Magdalena Cielecka w kampanii Play wystąpiła już jesienią 2019 roku, wspólnie z Kubą Wojewódzkim promowała usługę Homebox TV.
Barbara Kurdej-Szatan zniknęła z reklam Play
Nowa kampania to kolejna akcja reklamowa Play o charakterze produktowym, w którym nie występuje Barbara Kurdej-Szatan, przez ponad osiem lat tworząca z Maciejem Łagodzińskim w duet pracowników punktu sprzedażowego sieci.
Kurdej-Szatan nie pojawiła się także w kampanii poświątecznych obniżek cen smartfonów, w której główną gwiazdą była Anna Mucha, ani w reklamach z Michałem Żebrowskim promujących abonament dla firm.
Aktorka zagrała jedynie w wizerunkowym spocie Play informującym o wsparciu tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Barbara Kurdej-Szatan mocno straciła wizerunkowo, po tym na początku listopada wulgarnie skrytykowała na Instagramie działania funkcjonariuszy Straży Granicznej wobec uchodźców przy granicy polsko-białoruskiej. Na Kurdej-Szatan spadła lawina krytyki, a prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski zapowiedział, że aktorka nie będzie dalej występowała w serialu „M jak miłość”.
Pod koniec listopada pojawiła się informacja, że Play nie przedłuży wygasającej niebawem umowy z Barbarą Kurdej-Szatan. Telekom nie komentował tych doniesień, natomiast agencja DB4 Management obsługująca jego współpracę z celebrytami zapewniła, że będą kolejne reklamy sieci z Kurdej-Szatan.
Równocześnie Play rozpoczął przetarg na obsługę reklamową w zakresie kreacji i strategii, zlecenia broni pracująca dla telekomu od 9 lat agencja Grandes Kochonos. Według nieoficjalnych informacji o zlecenie starają się też m.in. Red8, 2012 Agency, Change Serviceplan i Saatchi&Saatchi IS.
Za obsługę marketingową Play odpowiadają też agencje Plej (reklamy BTL i internetowe), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
W trzecim kwartale ub.r.operator sieci Play osiągnął wzrost przychodów o 1,7 proc. do 1,83 mld zł. Na koniec września telekom miał 12,32 mln aktywnych użytkowników (105 tys. więcej niż na koniec czerwca), w tym 235 tys. korzystających z usługi Play Now TV.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Cielecka wiosennie reklamuje Play, kampania znów bez Barbary Kurdej-Szatan