Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam
Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe wstyczniu 2009 roku, ostro w dół "Polityka" i "Wprost" - wszystkiemonitorowane magazyny zarobiły z reklam 134 mln zł.
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu 2009spadek cennikowych wpływów netto z reklam do 5,42 mln zł (mniej o1,45 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 5,07 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w styczniu 2008).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2009 roku 134mln zł wobec 150 mln zł w 2008 r.
Rok /Miesiąc | I.2009 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 134 139 056 zł |
TELE TYDZIEŃ | 5 425863 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 073834 zł |
CLAUDIA | 4 298304 zł |
POLITYKA | 3 983150 zł |
WPROST | 3 716683 zł |
Rok /Miesiąc | I.2008 |
TOPMedium | Wpływy [zł] |
Razem: magazyny | 150 448 007 zł |
TELE TYDZIEŃ | 6 883525 zł |
WPROST | 6 082585 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 5 916720 zł |
POLITYKA | 5 240150 zł |
CLAUDIA | 4 455244 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam