SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

Tygodnik "Tele Tydzień" odnotował największe wpływy reklamowe wstyczniu 2009 roku, ostro w dół "Polityka" i "Wprost" - wszystkiemonitorowane magazyny zarobiły z reklam 134 mln zł.

"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w styczniu 2009spadek cennikowych wpływów netto z reklam do 5,42 mln zł (mniej o1,45 mln zł wobec analogicznego okresu 2008 roku) - wynika zmonitoringu rynku reklamy magazynów firmy Expert Monitorprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 5,07 mln zł (0,8 mln zł mniej niż w styczniu 2008).

Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w styczniu 2009 roku 134mln zł wobec 150 mln zł w 2008 r.

Rok /MiesiącI.2009
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny134 139 056 zł
TELE TYDZIEŃ5 425863 zł
NEWSWEEK POLSKA5 073834 zł
CLAUDIA4 298304 zł
POLITYKA3 983150 zł
WPROST3 716683 zł




Rok /MiesiącI.2008
TOPMediumWpływy [zł]
Razem: magazyny150 448 007 zł
TELE TYDZIEŃ6 883525 zł
WPROST6 082585 zł
NEWSWEEK POLSKA5 916720 zł
POLITYKA5 240150 zł
CLAUDIA4 455244 zł





dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.

Dołącz do dyskusji: Magazyny kolorowe zarabiają coraz mniej z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl