SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skarpa Warszawska wydaje pismo „Z kobiecej strony”. Za projekt odpowiada Gabriela Gargaś

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska wprowadza na rynek dwumiesięcznik „Z Kobiecej Strony”. Pierwszy numer ukaże się na rynku w poniedziałek 7 lutego.

Okładka pierwszego wydania magazynu (screen: Facebook.com/zkobiecejstrony)Okładka pierwszego wydania magazynu (screen: Facebook.com/zkobiecejstrony)

Redaktorką prowadzącą „Z Kobiecej Strony” została pisarka literatury obyczajowej - Gabriela Gargaś, a jej zastępczynią dziennikarka i prezenterka radiowa i telewizyjna Anna Matusiak-Rześniowiecka.

Magazyn „Z Kobiecej Strony” skierowany jest do kobiet w przedziale wiekowym 35- 50 lat. Grupę docelową stanowią kobiety z wyższym bądź średnim wykształceniem, zamieszkujące duże i średnie aglomeracje miejskie.

„Stworzyliśmy to pismo dla kobiet idealnie nieidealnych, takich które nie zawsze są perfekcyjne, ale które kochają świat, ludzi i są otwarte na zmiany. Stworzyliśmy to pismo dla świadomych mężczyzn, którzy chcą poznać świat kobiet i zrozumieć kobiecą perspektywę na wiele spraw” - pisze w komunikacie wydawca.

Magazyn „Z Kobiecej Strony” ma skupić się na rozwoju osobistym i duchowym kobiet, a także na wzmacnianiu w kobietach umiejętności nazywania własnych potrzeb i wynajdowania sposobu na ich zaspokojenie. „Celem pisma jest wzmacnianie relacji czytelniczek z poznawaniem siebie i świata. Teksty zawarte w magazynie stawiają na merytorykę, ale też emocje, które wbrew stereotypom stanowią największą siłę każdej kobiety” - zaznacza Skarpa Warszawska.

Cena egzemplarzowa tytułu to 14,99 zł, jego objętość to 132 strony, a nakład pierwszego numeru wynosi 45 tys. egz.

Magazyn będzie ukazywał się co dwa miesiące, jego zasięg jest ogólnopolski. Będzie można kupić go w sieciach Kolporter, Ruch, Inmedio, Garmond Press, Empik, księgarniach Świat Książki oraz księgarniach internetowych (m.in. Bonito.pl, Publio.pl, E-kiosk.pl czy Nexto.pl).

Czytaj też: Nowa Era wprowadza dwa nowe tytuły marki „Świerszczyk”

Agencja Wydawniczo-Reklamowa Skarpa Warszawska od 10 lat działa na rzecz popularyzacji wiedzy o Warszawie oraz promocji polskiej literatury na wysokim poziomie. Wydaje reaktywowany po 65 latach miesięcznik o tematyce varsavianistycznej „Skarpa Warszawska”, magazyn literacko-kryminalny „Pocisk”, a od ub. r. także dwumiesięcznik „Historia bez Tajemnic”. W ramach wydawnictwa działa również portal o tematyce varsavianistycznej Rytm Warszawy.

Od 2016 roku Skarpa Warszawska prowadzi również regularną działalność wydawniczą, którą zapoczątkowała dziewięciotomowa seria „Echa dawnej Warszawy”. W 2017 roku wydawnictwo zainicjowało doroczny Warszawski Festiwal Kryminału.

Poza tematyką varsavianistyczną Skarpa Warszawska wydaje również literaturę gatunkową: kryminały i thrillery, powieści obyczajowe (w tym powieści obyczajowe z rozbudowaną warstwą historyczną) oraz książki dla dzieci. W samym 2021 roku nakładem wydawnictwa ukazało się w sumie 70 książek.

Dołącz do dyskusji: Skarpa Warszawska wydaje pismo „Z kobiecej strony”. Za projekt odpowiada Gabriela Gargaś

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Doskonały pomysł, ale na lata 90-te. I ta feministyczna okładka, rodem z warsztatu samochodowego lub pierdla.
odpowiedź
User
Pozytyweczka
Kilka dni temu czytałam, że są niedobory papieru, rosną koszty jego zakupu i nie widać póki co, by sytuacja miała się poprawić. Dobrze, że w tych ciężkich dla prasy czasach, gdzie niemal wszystkie gazety i magazyny podniosły ceny swoich wydań, a kilka tytułów znika z rynku, pojawia się nowa marka. Taka odskocznia od ciężkich czasów i odrobina normalności.
odpowiedź
User
rycyna
"Celem pisma jest wzmacnianie relacji czytelniczek z poznawaniem siebie i świata". Ten cytat mówi wszystko o wydawcy i nie daje szans na sukces!
odpowiedź