Burda Media i Food Network Polska wydadzą magazyn "Mistrzowie Smaku"
Od wtorku, 29 października br. w kioskach pojawi się magazyn "Mistrzowie Smaku" nakładem wydawnictwa Burda Media Polska we współpracy z telewizją Food Network.
Pismo będzie skierowane do osób, których gotowanie jest pasją, którzy szukają inspiracji i kulinarnych autorytetów.
W numerze będzie można przeczytać wywiady oraz przepisy stworzone we współpracy z gwiazdami stacji Food Network, takimi jak: Magda Gessler (ambasadorka kanału i prowadząca programy „Sexy kuchnia Magdy Gessler” i „Odkrycia Magdy Gessler”), Robertem Makłowiczem („Makłowicz w drodze”), Tadeuszem Müllerem ( „Z gruntu zdrowo”), Tomaszem Jakubiakiem („Sztuka mięsa”), Anna Makowską - znaną również jako Doktor Ania - i Justyną Mizerą (poprowadzą w Food Network nowy program „Zdrowo dla odmiany”) oraz finalistami programu MasterChef.
Magazyn ma skupiać się na tematach kulinariów związanych z lifestylem, m.in. jak będzie wyglądać kuchnia polska za sto lat, bez czego nie można sobie wyobrazić kolacji wigilijnej, na łamach pisma znajdą się także przepisy.
"Mistrzowie Smaku" będzie kosztować 14,99 złotych i liczyć 132 strony.
Na razie będzie to wydanie jednorazowe, jego redaktor naczelną jest Renata Chodorowska.
Dołącz do dyskusji: Burda Media i Food Network Polska wydadzą magazyn "Mistrzowie Smaku"
A na okładce największa kulinarna porażka ostatniego 50 lecia.