Magazyn “Kropka TV” w nowej odsłonie
Firma Concept Publishing Polska odświeżyła tygodnik telewizyjny “Kropka TV”, który jest wydawany na zlecenie sieci sklepów Biedronka. Tytuł zyskał zmodyfikowaną zawartość, odświeżoną szatę graficzną i prezentuje program większej liczby stacji.
W części telewizyjnej czytelnicy znajdą teraz program 90 stacji (dotychczas było ich 84), w nowym, bardziej czytelnym układzie. Zwiększeniu uległa też liczba opisów poszczególnych pozycji programowych. W tygodniku jest jeszcze więcej porad dotyczących zdrowia, urody, wychowania dzieci i urządzenia mieszkania, powiększony został dział “Moda”. Nową formułę zyskał też dodatek kulinarny “Kuchnia i kropka!”. Nową szatę graficzną pisma opracował dyrektor artystyczny “Kropki TV” Robert Latek.
- Zmiany to efekt rosnącej popularności magazynu oraz zmieniających się oczekiwań naszych czytelników, co zweryfikowaliśmy w dużym badaniu konsumenckim, przeprowadzonym przez pracownię BSM późną wiosną tego roku - mówi Łukasz Skalski, członek zarządu Concept Publishing Polska.
Magazyn liczy nadal 132 strony i bez zmian kosztuje 1,69 zł. Nakładu pisma wydawca nie ujawnia. Tytuł sprzedawany jest tylko w sieci Biedronka.
Zmianom w “Kropce TV” towarzyszy kampania reklamowa w telewizji i sklepach Biedronka. To pierwsza z serii jesiennych akcji promocyjnych pisma. Działania przygotowały Concept Publishing Polska i firma JMD, właściciel sieci Biedronka.
Dołącz do dyskusji: Magazyn “Kropka TV” w nowej odsłonie
Zastanowię się czy dalej będę kupował?