„Magazyn Ekspresu Reporterów” zyskał widzów i jest liderem rynku
Nadawany w TVP2 “Magazyn Expressu Reporterów” ma w obecnym sezonie o 150 tys. widzów wyższą oglądalność niż rok wcześniej. Program wygrywa też z konkurencją wśród wszystkich widzów, natomiast w grupie 16-49 zajmuje drugie miejsce.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że oglądalność „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 do 25 września br. wyniosła 2,74 mln widzów, co przełożyło się na 23,23 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 18,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program emitowany jest we wtorki o 21.45.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się czwarty odcinek audycji, nadany 25 września br. Zgromadził on 2,94 mln oglądających.
„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku zyskał 150 tys. widzów. Rok temu oglądało go bowiem 2,59 mln osób, a udział wynosił odpowiednio na 20,71 proc. oraz 14,49 proc.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (20,11 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (12,96 proc; filmy fabularne i “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”), a czwarta - TVP1 (4,14 proc.; także filmy fabularne oraz „Na pierwszym planie”). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej TVP2 zajmuje drugie miejsce, podczas gdy liderem jest TVN.
Trzy topowe odcinki “Magazynu Expressu Reporterów”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
25-09-2012 | 2935932 | 24,69% | 20,45% |
11-09-2012 | 2913577 | 24,83% | 19,49% |
04-09-2012 | 2613507 | 22,08% | 18,01% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2-Magazyn Ekspresu Reporterów | 2742187 | 23,23% | 18,22% |
TVN | 2373159 | 20,11% | 21,98% |
Polsat | 1530321 | 12,96% | 14,92% |
TVP1 | 489101 | 4,14% | 3,10% |
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” zyskał widzów i jest liderem rynku