„Magazyn Ekspresu Reporterów” wygrał z konkurencją. 25 mln zł z reklam
„Magazyn Ekspresu Reporterów” w właśnie zakończonym sezonie oglądało średnio 2,71 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 25,2 mln zł.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 4 września ub.r. do 28 maja br. wyniosła 2,71 mln osób. Przełożyło się to na 21,66 proc. udziału w grupie wszystkich widzów oraz 16,24 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Program na antenie TVP2 emitowany był we wtorki o godz. 21.45.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVN (15,63 proc.; „Prawo Agaty”, „Surowi Rodzice”, „Kuba Wojewódzki” i „Agenci NCIS”). Trzeci był Polsat (12,16 proc; filmy fabularne, „CSI: Kryminalne Zagadki Miami” i „Ekipa na swoim”), a czwarta - TVP1 (9,81 proc.; filmy, „Zemsta” „Na pierwszym planie” oraz mecze piłki nożnej). Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była druga, przegrywając z TVN.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów |
2 713 038 |
21,66% |
16,24% |
TVN |
1 956 875 |
15,63% |
17,27% |
Polsat |
1 522 828 |
12,16% |
14,02% |
TVP1 |
1 229 128 |
9,81% |
9,79% |
„Magazyn Ekspresu Reporterów” w analizowanym sezonie zarobił 25,2 mln zł z reklam (dane cennikowe, bez rabatów).
Kolejne wydania programu pojawią się w jesiennej ramówce stacji.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” wygrał z konkurencją. 25 mln zł z reklam