„Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 520 tys. widzów
W obecnym sezonie „Magazyn Expresu Reporterów” ogląda średnio 2,09 mln widzów. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program stracił 520 tys. widzów, ale nadająca go Dwójka i tak jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 2 do 16 września br. wyniosła 2,09 mln osób. Przełożyło się to na 16,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 11,63 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.50.
W analizowanym okresie największą widownię zgromadził drugi odcinek magazynu. Przyciągnął on przed telewizory 2,28 mln osób.
Data | Godz. | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | ||
2014-09-02 | 21:52:04 | 1 981 050 | 15,95% | 11,25% |
2014-09-09 | 21:52:31 | 2 277 578 | 18,77% | 11,67% |
2014-09-16 | 21:53:31 | 2 026 172 | 16,30% | 11,96% |
Średnio: | 2 094 944 | 16,99% | 11,63% |
„Magazyn Expresu Reporterów” w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej stracił 520 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 2,61 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 20,98 proc. oraz 14,48 proc.
Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (14,72 proc.; „Prawo Agaty” i „Kuba Wojewódzki”). Trzeci jest Polsat (6,58 proc; filmy fabularne), a czwarta - TVP1 (6,44 proc.; filmy i serial „Rzeka”).
W grupie komercyjnej (16-49) TVP2 zajmuje drugie miejsce, a liderem jest TVN.
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 - Magazyn Ekspresu Reporterów | 2 094 944 | 16,99% | 11,63% |
TVN | 1 814 850 | 14,72% | 15,61% |
Polsat | 811 433 | 6,58% | 9,13% |
TVP1 | 794 187 | 6,44% | 6,21% |
W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.
Dołącz do dyskusji: „Magazyn Ekspresu Reporterów” stracił 520 tys. widzów