Madogz i AdRebellion tworzą agencję Jellyfilmz
Agencja Madogz wraz z zespołem ekspertów od produkcji wideo z AdRebellion otwierają agencję Jellyfilmz. Na jej czele stanął Paweł Ostrowski, równocześnie strategy director i partner w Madogz.
Agencja Jellyfilmz będzie działała w strukturach Madogz od listopada br. Nowy podmiot powstanie na bazie agencji AdRebellion wyspecjalizowanej w produkcji materiałów video na potrzeby kanałów online. Za projekt będzie odpowiedzialny Paweł Ostrowski, CEO i współzałożyciel agencji Madogz.
Zespól i klienci Jellyfilmz
Trzon zespołu Jellyfilmz stworzą byli zarządzający agencją AdRebellion: Karol Modzelewski, Creative Lead/Partner (jeden z czołowych polskich stand-uperów), Marcin Nagraba, Strategy Lead/Partner (wcześniej m.in. szef strategii Lubię to - linked by Isobar), Maciek Wróblewski, New Business Lead/Partner (wcześniej m.in. Head of Strategy & Media Buying w TalentMedia).
- Decyzja o związaniu się z Madogz była starannie przemyślana i poprzedzona wielomiesięcznymi przygotowaniami. Zależało nam na znalezieniu komplementarnego partnera, który pozwoli nam rozszerzyć zakres usług oferowanych naszym klientom. Razem możemy zrealizować najbardziej skomplikowane kampanie multikanałowe – mówi Karol Modzelewski creative lead/partner w Jellyfilmz.
Dla Madogz utworzenie Jellyfilmz oznacza możliwość znacznego rozwinięcia działalności w zakresie produkcji video do kanałów online i offline.
- Uważnie obserwujemy rynek i zdecydowaliśmy, że przyszedł czas, aby poszerzyć nasze kompetencje w kluczowym obszarze z punktu widzenia dalszego rozwoju, jakim jest produkcja contentu video, w szczególności do kanałów online. Stworzenie osobnego podmiotu, który wchodzi do struktur Madogz, idealnie uzupełnia nasze dotychczasowe produkty i stanowi odpowiedź na potrzeby klientów w zakresie realizacji zintegrowanych kampanii w wielu kanałach - mówi Paweł Ostrowski, CEO/partner Jellyfilmz i strategy director/partner Madogz.
Do najważniejszych klientów obsługiwanych przez Madogz należą Gaspol, Otomoto i Kompania Piwowarska. Z kolei zespół Jellyfilmz ma na koncie projekty realizowane dla marek takich jak: IKEA, K2, Segafredo czy Seni (Grupa TZMO).
Madogz tworzy grupę
W efekcie powstania Jellyfilmz, Madogz tworzy Grupę, w skład której wejdą agencja wideo doświadczona w produkcji materiałów zarówno dla kampanii największych marek, jaki i na potrzeby mniejszych projektów online oraz agencja full serwis wyspecjalizowana w działaniach z obszarów digital (strategia, kreacja, komunikacja wizualna) i public relations.
- Cechą wyróżniającą Jellyfilmz jest połączenie w obrębie jednego podmiotu kompetencji agencji video i domu produkcyjnego. Pozwala nam to zoptymalizować koszty kampanii przygotowywanych dla klientów, a jednocześnie przyspieszyć i usprawnić proces ich realizacji - mówi Maciej Wróblewski, new business lead/partner w Jellyfilmz.
- Postawiliśmy na zbudowanie grupy, aby zwiększyć nasze możliwości związane z produkcją treści video oraz utrzymać jakość przygotowywanych materiałów, która jest dla nas kluczowa. Co istotne, takie podejście sprawia, że wprowadzane zmiany w żaden sposób nie wpłyną na pracę przy bieżących projektach. Zgodnie z przyjętą przez nas filozofią, mimo istnienia dwóch wydzielonych podmiotów, oba zespoły będą ze sobą blisko współpracować, co zapewni spójność komunikacji tworzonej wewnątrz Grupy - wyjaśnia Paweł Ostrowski.
- W ramach nowo powstałej Grupy Madogz chcemy dalej rozwijać usługi związane z działaniami w kanale digital. W kolejnym roku planujemy rozbudowanie struktur o spółkę z zakresu performance marketingu - dodaje Ostrowski.
Dołącz do dyskusji: Madogz i AdRebellion tworzą agencję Jellyfilmz