Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR
Maciej Orłowski przechodzi do agencji PR Clue PR z redakcji "Newsweeka". W trakcie kariery dziennikarskiej pracował też w "Fakcie" i "Gazecie Wyborczej".
Orłowski obejmuje w Clue PR stanowisko editorial & content directora oraz nadzór nad działem content house. Do jego obowiązków będzie należała koordynacja pracy zespołu przygotowującego treści i formaty video dla kluczowych klientów agencji, a także nadzór nad ich finalną jakością.
Maciej Orłowski odszedł z dziennikarstwa
Maciej Orłowski od października ub. roku był dziennikarzem „Newsweeka”. Pisał teksty newsowe i społeczne, a po objęciu przez Tomasza Sekielskiego stanowiska redaktora naczelnego dołączył do rozbudowywanego przez niego działu śledczego tygodnika. Wcześniej przez ponad sześć lat był dziennikarzem newsowym „Gazety Wyborczej”.
- Przejście z dziennikarstwa do PR-u to zawsze duże wyzwanie, ale i nowe możliwości. W Clue PR doświadczenie w mediach przyda mi się do tego, aby tworzyć jeszcze lepsze treści dla kluczowych klientów i lepiej trafiać w gusta dziennikarzy, którzy potrzebują konkretnych informacji i informatorów - informuje Orłowski.
Agencja Clue PR istnieje od 2012 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie. Do jej klientów należą m.in. Warta, Ingenico, PayPal, UBS Bank i Benefit Systems.
Dołącz do dyskusji: Maciej Orłowski: z "Newsweeka" do agencji Clue PR