M&C Saatchi nie obawia się kryzysu
Pomimo recesji sieć agencji reklamowych M&C Saatchi zamierzakontynuować w bieżącym roku swoje plany globalnej ekspansji.
Za ubiegły rok sieć, do której należą m.in. agencja reklamowaM&C Saatchi i dom mediowy Walker Media, zanotowała19-procentowy wzrost dochodu, do poziomu 104,4 miliona funtów. WEuropie dochody firmy wzrosły o 70 procent, do poziomu 10,3 milionafuntów.
"Trwająca niepewność ekonomiczna i ograniczona widocznośćsprawia, że cały czas jesteśmy ostrożni. Na tym tle będziemy całyczas mocno skupiać się na kontrolowaniu kosztów. Nadal jednakwierzymy w nasz podstawowy model biznesowy i mamy dobry bilans.Dlatego będziemy jeszcze bardziej inwestować w naszą organicznąstrategię rozwoju" - zapowiada dyrektor wykonawczy M&C SaatchiDavid Kershaw.
Ostatnio sieć otworzyła swoje nowe biura w Szwajcarii iBrazylii. Wśród klientów firmy są m.in. COI Communications,GlaxoSmithKline i RBS Group.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: M&C Saatchi nie obawia się kryzysu