Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola, Kamil Grzejek chief evangelist
Łukasz Zielonka objął stanowisko chief marketing officer i odpowiada za kompleksowe działania marketingowe spółki Escola tworzącej aplikacje mobilne i webowe oraz świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Zastąpił Kamila Grzejka, który objął nowe stanowisko chief evangelist.
Do obowiązków Zielonki należy koordynacja zintegrowanych działań marketingowych spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Escola, w tym m.in. takich produktów i usług, jak Heseya, Meetinga, Frivo czy PupileVet.
Pełniący dotychczas rolę CMO Kamil Grzejek, objął nowe stanowisko w spółce - chief evangelist. - Uznałem, że Łukasz bardzo dobrze wdrożył się w nasze działania, ma olbrzymie doświadczenie oraz determinację w osiąganiu celów. Przekazuję ster w dobre ręce, osobie, której ufam i wiem, że podoła zadaniu. Chcę skupić się na ewangelizowaniu klientów, znajdowaniu miejsca w ich działalności na nasze produkty, usługi i technologie oraz wskazywaniu obszarów, w których Escola może najlepiej wspomóc osiąganie przez nich założonych celów biznesowych - mówi Kamil Grzejek o swojej decyzji.
Na fot. Kamil Grzejak
W tym roku Escola zakłada koncentrację na rozwoju swojej grupy holdingowej poprzez spółki zależne, rozszerzenie komercjalizacji produktów własnych oraz standardowej działalności segmentu usługowego, jako software house, w Polsce i zagranicą. Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola, Kamil Grzejek chief evangelist