Łukasz Piszczek "gwarancją spokoju" reklamuje Krispol
Piłkarz Łukasz Piszczek został twarzą kampanii reklamowej marki produktów dla domu i przemysłu Krispol.
W kampanii pod hasłem „Gwarancja spokoju” Piszczek wciela się w doradcę handlowego. Pomaga klientom salonu Krishome w wyborze drzwi zewnętrznych.
W humorystycznej konwencji producent pokazuje, z jakimi wyzwaniami spotykają się ludzie budujący dom i jak ważna jest tytułowa gwarancja spokoju. W reklamach informuje o możliwości przedłużenia gwarancji na okna PVC na 7 lat.
Kampania internetowa została zaplanowana na wrzesień. W kanale YouTube marki w każdym kolejnym tygodniu będzie emitowany premierowy spot z Łukaszem Piszczkiem, ukazujący kolejne produkty Krispolu.
Kreację przygotowała agencja Baltic Media Group. Za działania w internecie odpowiada MaxRoy Agency oraz dział marketingu firmy Krispol.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Piszczek "gwarancją spokoju" reklamuje Krispol