Łukasz Bulik jako head of digital production w McCann & MRM
Łukasz Bulik objął funkcję head of digital production w agencji reklamowej McCann & MRM (należącej do McCann Worldgroup). Wcześniej pracował m.in. w agencjach Nairobia, In-Team i 24/7 PR.
W nowej funkcji Łukasz Bulik będzie koordynował prace zespołu project managerów i działu technologii w McCann & MRM. Jego głównym klientem będzie MasterCard, dla którego monitoruje multidyscyplinarne kampanie internetowe.
Poprzednio przez trzy miesiące pracował jako senior project manager w polskim oddziale McCann Worldgroup. Wcześniej pełnił funkcję senior digital manager w agencji Nairobia i senior project managera w In-Team. Pracował też m.in. w firmach 24/7 PR, ActivePharma i Sedno.
Z branżą marketingową jest związany od ponad 10 lat, a od ponad 7 lat z marketingiem internetowym. Realizował projekty dla takich firm jak Kompania Piwowarska, Microsoft, Ferrero, MasterCard, Pekao, Leroy Merlin, GSK, Baxter i J&J.
Dołącz do dyskusji: Łukasz Bulik jako head of digital production w McCann & MRM