SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lotos strategicznym sponsorem Polskiego Związku Tenisowego

Grupa Lotos podpisała umowę, w ramach której została sponsorem strategicznym Polskiego Związku Tenisowego. Będzie wspierać zarówno reprezentacje kobiet i mężczyzn, jak też programy szkolenia młodzieży i popularyzacji tenisa wśród dzieci.

Na mocy kontraktu Lotos będzie sponsorem strategicznym kobiecej i męskiej reprezentacji Polski, reprezentacji młodzieżowej i mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych, a także drużynowych mistrzostw świata tenisistek zaplanowanych w Zielonej Górze.

Ponadto firma będzie sponsorem tytularnym przygotowanego przez nią wspólnie z Ministerstwem Sportu i Turystyki projektu „PZT Lotos Team - Nadzieje Polskiego Tenis”. Obejmuje on wsparcie finansowe najzdolniejszych zawodników, którzy w zamian część środków z nagród za zwycięstwa przeznaczają na szkolenia w ramach modelu Tenis 12, obowiązującego w czołowych federacjach tenisowych.

Spółka będzie również sponsorowała Narodowy Program Upowszechniania Tenisa „Dzieciaki do Rakiet by Lotos”, Narodowy Dzień Tenisa na PGE Narodowym i PZT Lotos Polish Tour.

W ramach współpracy logo Grupy Lotos będzie widoczne na odzieży polskich tenisistów i w materiałach związanych ze sponsorowanymi przez nią turniejami. W najbliższych dniach pojawi się już na strojach zawodniczego, które będą reprezentować nasz kraj w Pucharze Federacji.

Umowa została podpisana na rok. Nie podano, jaka jest jej wartość.

- Współpraca z Polskim Związkiem Tenisowym będzie przebiegać na wielu polach i ma dla nas duże znaczenie. Cieszymy się, że jako Grupa Lotos możemy angażować się w ważne dla Polaków kwestie, a taką niewątpliwie jest sport. Wszyscy liczymy na sukcesy polskich tenisistów, którzy reprezentują nasz kraj na światowych kortach - komentuje Jarosław Wittstock, wiceprezes Grupy Lotos ds. korporacyjnych. - Przez lata zachwycała nas gra Agnieszki Radwańskiej, teraz mamy nadzieję, że tak jak w przypadku skoczków narciarskich po zakończeniu kariery przez Adama Małysza, tak i teraz pojawią się kolejne, tenisowe talenty. Ponadto, współpraca z PZT to budowanie marki Grupy Lotos jako firmy społecznie odpowiedzialnej - dodaje.

Lotos wiosną 2017 roku został sponsorem Agnieszki Radwańskiej. Umowę zawarto do 2020 roku, przy czym w listopadzie ub.r. zawodniczka zakończyła karierę zawodową.

- Serdeczne podziękowania dla Grupy Lotos za wsparcie i zaufanie, jakim obdarzono polski tenis. Postaramy się tego zaufania nie zawieść, osiągając wspaniałe wyniki sportowe oraz organizując zawody, które dostarczą kibicom niesamowitych emocji - komentuje Mirosław Skrzypczyński, prezes Polskiego Związku Tenisowego.

Pod koniec ub.r. Grupa Lotos zakończyła też współpracę sponsorską z Robertem Kubicą, ponieważ kierowca wraca do Formuły 1, a partnerem marketingowym jego zespołu Williams Racing został Orlen, rocznie będzie na to wydawać ok. 10 mln euro.

Jednocześnie Grupa Lotos przedłużyła o cztery lata umowę z Polskim Związkiem Narciarskim, którego jest sponsorem generalnym. Natomiast na początku ub.r. firma prolongowała o cztery lata umowę, w ramach której od 2015 roku jest głównym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.

Dołącz do dyskusji: Lotos strategicznym sponsorem Polskiego Związku Tenisowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl