Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu
Grupa Lotos uruchomiła na zmodernizowanej stacji paliwowej w Redzie sprzedaż kanapek i przekąsek przygotowywanych na miejscu. To pierwsza stacja spółki w Polsce, która prowadzi sprzedaż w nowym koncepcie gastronomicznym Stacja Smaku. Do końca roku ich liczba ma wzrosnąć o kolejnych 10 lokalizacji.
W ofercie Stacji Smaku w Redzie znajduje się 19 nowych pozycji w menu, m.in. bagietka Kurczak Teriyaki, sałatka Caprese, Klasycznie Wypasiony burger oraz szeroka oferta wege. Wszystko przygotowywane jest w trakcie zamówienia składanego przez klienta, bezpośrednio na jego oczach.
Jak podaje Lotos, Stacja Smaku jest odpowiedzią na potrzeby wymagającego klienta oraz aktualne trendy, także w aspekcie rozwoju oferty Cafe Punkt i budowania atrakcyjności oferty stacji LOTOS na konkurencyjnym rynku.
- Wyszkoleni pracownicy zaproponują i przygotują na oczach klienta – w ciągu 3-4 minut od zamówienia – wybraną kanapkę lub przekąskę zgodnie z preferencjami klienta. Pomogą też w wyborze kawy lub świeżo wyciskanego soku. Kluczowymi wartościami nowej oferty jest nie tylko czas oczekiwania na zamówienia, jakość produktów czy wygoda konsumpcji, ale przede wszystkim szerokość asortymentu oraz atrakcyjność cenowa nowej oferty - podkreśla Paulina Kobiela, menadżer ds. zarządzania kategorią w spółce Lotos Paliwa.
- W ostatni weekend kwietnia pierwsi klienci mogli poznać nowe smaki na naszej stacji – potwierdza Marek Jagła, kierownik stacji w Redzie. – Obserwujemy bardzo pozytywny odzew naszych stałych klientów. Dużym zainteresowaniem cieszy się Burger Szefa oraz Wrap Złocisty Kurczak. Jest to atrakcyjna oferta również dla wszystkich osób w podróży, w tym rodzin, które często odwiedzają naszą stację w drodze na wakacje czy weekendowy odpoczynek.
Jako pierwszą lokalizację dla nowego konceptu wybrano stację Lotos w Redzie przy ul. Wejherowskiej 3. Stacja przeszła w pierwszym kwartale tego roku gruntowną modernizację, uwzględniającą elementy budynku stacji – nowe otoki, pylon, wizualizację oraz zmianę wystroju wnętrza. Zaproponowano też nową aranżację Cafe Punkt: meble oraz kolorystykę sprzyjającą odpoczynkowi w podróży.
Kolejne Stacje Smaku już wkrótce
- W ramach realizacji strategii rozwoju sieci stacji Lotos - w tym rozwoju sprzedaży produktów i usług pozapaliwowych - planowane jest wdrożenie projektu na około 10 stacjach oraz dalszy rozwój w kolejnych latach - podkreśla Wojciech Weiss, prezes zarządu spółki Lotos Paliwa.
- Własna koncepcja pozwala implementować ofertę również na stacjach o mniejszym potencjale sprzedażowym. Od strony technologii została tak zaprojektowana, aby jej modułowość umożliwiała wprowadzenie oferty na mniejsze formaty stacji paliw, również u naszych partnerów franczyzowych - wyjaśnia Adam Pawłowicz, wiceprezes zarządu spółki Lotos Paliwa ds. handlu.
Adam Kasprzyk, rzecznik prasowy Grupy Lotos w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl przekazał, że 10 kolejnych Stacji Smaku zostanie uruchomionych do końca br. Będą to stacje miejskie oraz miejsko-tranzytowe i tranzytowe. Większość lokalizacji będzie uruchomiona w czwartym kwartale br.
- Docelowo planujemy co najmniej 100 punktów w ciągu najbliższych 3 lat. Szybkość rozwoju nowego konceptu będzie uzależniona od osiąganych wyników sprzedaży nowej oferty oraz tempa realizacji procesów modernizacyjnych w sieci Lotos. Implementacja nowej oferty jest często zależna od modernizacji całego budynku stacji, co stanowi pewne ograniczenie ze względu na procedury prawa budowlanego oraz wewnętrzne regulacje dotyczące postępowań przetargowych. Implementacja nowego konceptu będzie uwzględniała realizację strategii rozwoju usług gastronomicznych w sieci Lotos - dodaje Adam Kasprzyk.
Dołącz do dyskusji: Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu