Ruszyła nowa odsłona kampanii loterii Orlenu, w reklamach Robert Kubica i Maciej Kurzajewski (wideo)
PKN Orlen rozpoczął nową odsłonę swojej kampanii reklamowej z udziałem Roberta Kubicy. W ramach „Loterii Orlen" na stacjach paliw dostępne są już nowe zestawy promocyjne, dzięki którym można wygrać m.in. rodzinne samochody i wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy. Za jej przygotowanie odpowiadała agencja Red8 Advertising.
Od poniedziałku 8 lipca na klientów stacji Orlen czekają nowe zestawy promocyjne Stop Cafe. Tankując minimum 25 litrów paliwa Efecta lub Verva oraz wybierając mega hotdoga lub mega gorący napój można wylosować konkursową zdrapkę.
- Nie zwalniamy tempa i ciągle staramy się rozwijać „Loterię Orlen", która cieszy się ogromnym powodzeniem. Rozdaliśmy już miliony nagród, a kolejne są nadal do zdobycia. Chcemy, aby emocje towarzyszące naszej akcji promocyjnej, szczególnie losowaniom jednych z głównych nagród, nie odbiegały od tych z wyścigów Formuły 1 - mówi Jarosław Skorupa, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w Orlenie.
Wśród nagród są m.in. samochód marki Peugeot SUV 3008.Ponadto każdy z uczestników programu lojalnościowego Vitay może zarejestrować swój kod ze zdrapki na stronie internetowej loterii i wziąć udział w losowaniu wyjazdu na jeden z wyścigów Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy.
W nowym spocie razem z Kubicą występuje dziennikarz sportowy Telewizji Polskiej Maciej Kurzajewski. TVP od kilku lat pozwala swoim dziennikarzom nieinformacyjnym na udział w kampaniach marketingowych. Pod koniec ub.r. Maciej Kurzajewski wspólnie z Maciejem Musiałem pojawił się w akcji „Pomaganie przez zbliżanie” PKO BP, w reklamach kilku marek (m.in. Play i Swiss Krono) występuje też Tomasz Kammel.
Jak podaje Orlen, spośród ponad 11 milionów nagród Verva, już prawie 2 miliony trafiły do zwycięzców. 32 klientów zostało właścicielami samochodów (zostało ich jeszcze 56 do rozlosowania). Wylosowane zostały już także dwa pięcioosobowe wyjazdy na wyścigi Formuły 1 z udziałem Roberta Kubicy.
„Loteria Orlen " łączy się ze specjalną kampanią produktową, której twarzą jest Robert Kubica. Dla jego fanów przygotowano szeroką gamę gadżetów, m.in. koszulki, torby i czapki oraz kubki, breloki, czy magnesy.
Orlen ruszył z największą w swojej historii loterią zdrapkową pod koniec kwietnia br. Pula nagród w niej warta jest 56,6 mln zł, a promuje ja swoim wizerunkiem Robert Kubica.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa odsłona kampanii loterii Orlenu, w reklamach Robert Kubica i Maciej Kurzajewski (wideo)