Rusza loteria Fanty z okazji Halloween
„Cukierek albo psikus?” to hasło loterii marki Fanta (The Coca-Cola Company) z okazji Halloween. Aktywację przygotowuje LiquidThread.
Agencja LiquidThread przygotowała loterię paragonową prowadzoną przez chatbota w komunikatorze Messenger. Loterię z okazji Halloween wspiera kampania digitalowa (na YouTube i mediach społecznościowych).
Zasady loterii Fanty
Do wygrania w loterii są plecaki Kanken Fjallraven, bony do Zalando oraz telefony iPhone 12. Aby wziąć udział wystarczy kupić butelkę napoju Fanta, zeskanować kod QR, wpisać datę i zachować paragon. Loteria prowadzona jest przez chatbota w komunikatorze Messenger. O wygranej uczestnik dowiaduje się natychmiast po podaniu danych z paragonu. Zgłoszenie do loterii możliwe jest do 31 października.
Loterię marki Fanta wspierają zintegrowane działania kampanijne w kanałach digital: LiquidThread odpowiedzialny jest za organizację, obsługę i nadzór loterii, przygotowanie strony loterii, adaptację materiałów globalnych do kampanii digital i social media oraz przygotowanie tagonu loteryjnego.
Dołącz do dyskusji: Rusza loteria Fanty z okazji Halloween