Locomotiva przygotuje promocję Szczecina
Agencja reklamowa Locomotiva wygrała przetarg na kompleksową obsługę kreatywną działań promocyjnych Szczecin. W ramach umowy firma zajmie się przygotowaniem tegorocznych kampanii reklamowych miasta.
Kontrakt podpisany przez władze Szczecina i Locomotivę zobowiązuje agencję do przygotowania kampanii reklamowych poświęconych promocji wizerunku miasta jako miejscowości otwartej na nowe technologie, nowoczesny biznes, ekologię, a przede wszystkim - morze. W ramach kampanii Locomotivaa przygotuje projekty billboardów, ulotek, folderów, ogłoszeń prasowych i materiałów promocyjnych.
Na czele utworzonego dla potrzeb projektu zespołu kreatywnego specjalizującego się w marketingu miejskim stoi Ewaryst Fedorowicz, dyrektor zarządzający Locomotivy, natomiast za całość kreacji odpowiada Wojciech Kiniorski, dyrektor artystyczny agencji. Kontrakt dotyczący promocji Szczecina przez Locomotivę obowiązuje do końca tego roku.
Dołącz do dyskusji: Locomotiva przygotuje promocję Szczecina