LiveChat Software: zysk i przychody w górę, ponad 8 tys. klientów
LiveChat Software, świadczący usługi w modelu SaaS dostawca oprogramowania typu live chat dla biznesu, zanotował w swoim I kwartale roku finansowego (kwiecień - czerwiec br.) skonsolidowany zysk netto w wysokości 3,32 mln zł, co oznacza wzrost o 67,8 proc. Przychody wzrosły w tym czasie o 59,2 proc., do 6,05 mln zł.
Zarząd LiveChat Software potwierdził prognozę, która zakłada, że spółka osiągnie w roku obrotowym 2014/15 14,9 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 18,95 mln zł EBITDA oraz 25,32 mln zł przychodów.
Na koniec czerwca br. firma miała ponad 8 tys. klientów, po wzroście o 285 netto w ciągu miesiąca. Dla porównania, rok wcześniej liczba klientów wynosiła 5203.
W zeszłym tygodniu zwyczajne walne zgromadzenie LiveChat Software zdecydowało o przeznaczeniu na dywidendę 9,527 mln zł z jednostkowego zysku, który w roku obrotowym 2013/14 wyniósł 9,655 mln zł.
11 kwietnia br. spółka LiveChat Software zadebiutowała na warszawskiej giełdzie (więcej na ten temat), a w wyniku przeprowadzonej oferty publicznej została wyceniona na ponad 476 mln zł.
Dołącz do dyskusji: LiveChat Software: zysk i przychody w górę, ponad 8 tys. klientów