Literatura w spódnicy
Nowe przedsięwzięcie Axel Springer
Po wygranym przetargu Agencja reklamowa Esense przygotowała kampanię wprowadzająca na rynek serię książek dla kobiet "literatura w spódnicy". Projekt ten jest nowym przedsięwzięciem wydawnictwa Axel Springer.
Celem kampanii jest poinformowanie grupy docelowej, którą w tym przypadku stanowią kobiety, mieszkanki miast w przedziale wiekowym 18-39 o nowym projekcie.
Na potrzeby kampanii Esense przygotowało 1 - 15" spot telewizyjny oraz reklamę radiową. Zaproponowana forma kreatywna całkowicie opiera się na animacji i czytelnej prezentacji tytułów książek tworzących kolekcję "literatura w spódnicy".
Spot będzie emitowany od 7 października w stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat i TV 4 oraz w TVN, TVN7 oraz w stacjach radiowych: RMF, Zet.
Dołącz do dyskusji: Literatura w spódnicy