Lipton na święta
Agencja Great Open House realizuje świąteczną animację sprzedaży połączoną z mechanizmem buy&get herbaty Lipton Yellow Label.
Ta ogólnopolska akcja prowadzona jest w miesiącu grudniu na terenie wszystkich hipermarketów oraz w wybranych punktach sieci: Cash&Carry (Selgros i Makro), Albert, Champion oraz w wybranych sklepach sieci lokalnych.
Głównym celem akcji jest wsparcie sprzedaży promowanych produktów w okresie przedświątecznym oraz zwiększenie świadomości marki. Mechanizm buy&get koncentruje się na herbacie Lipton Yellow Label w torebkach. Klient za zakup 100 torebek herbaty Lipton w dowolnej konfiguracji, otrzymuje do wyboru jedną z pięciu paczek ekskluzywnych serwetek świątecznych marki Almi Décor.
Animacje w sieci Cash&Carry różnią się nieco od tych prowadzonych w punktach sprzedaży detalicznej. W Cash&Carry klient za zakup promowanego produktu otrzymuje m.in. kalendarz biurkowy, w którym umieszczone zostały zdjęcia wskazujące naturalne pochodzenie herbaty – mówi Anna Kosicka Account Executive w Great Open House.
Oprócz mechanizmu z serwetkami, Lipton w ofercie przedświątecznej oferuje kilka wariantów Lipton Yellow Label z dołączonym do opakowania gratisem. Na terenie marketów dostępne są specjalne promocyjne opakowania herbat z dołączonymi: kalendarzykiem na 2006 rok, świąteczną wersją puszki herbaty Lipton. W sprzedaży pojawiły się również limitowane warianty herbat – Christmas Tea (mieszanka herbaty czarnej z dodatkiem skórki pomarańczy, płatków goździka, kolendry i cynamonu) oraz Winter Collection (6 smaków herbaty – po 5 kopert z każdego ze smaków).
Prowadzona akcja potrwa do 23 grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Lipton na święta