LinkedIn po polsku z 500 tys. użytkowników. GoldenLine w dół
Serwis LinkedIn, niedawno uruchomiony w polskiej wersji językowej, w maju odwiedziło 500 tys. użytkowników w naszym kraju. Natomiast GoldenLine stracił w skali roku ponad 200 tys. użytkowników miesięcznie.
Dane z Megapanelu PBI/Gemius przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl pokazują, że w maju LinkedIn zanotował rekordową odwiedzialność w Polsce - miał 500 tys. użytkowników, czyli 130 tys. więcej niż rok wcześniej. We wcześniejszych dwóch miesiącach witryna przyciągała po ok. 100 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem. Przypomnijmy, że na początku kwietnia została udostępniona w polskiej wersji językowej (przeczytaj o tym więcej).
>>> Megapanel z maja: Facebook przed YouTube’em, NK.pl w dół
Użytkownicy LinkedIn.com w Polsce (Megapanel PBI/Gemius) | ||
miesiąc | 2012 | 2011 |
marzec | 485 730 | 394 200 |
kwiecień | 470 561 | 269 794 |
maj | 501 854 | 367 080 |
Zdecydowanie popularniejszy pozostaje polski serwis społecznościowy o pracy i karierze - GoldenLine.pl. W ostatnich miesiącach miał po 1,8-1,9 mln użytkowników. Przy czym w skali roku zanotował spadki odwiedzalności wynoszące 200-290 tys. real users.
>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w maju 2012 roku
Użytkownicy GoldenLine.pl (Megapanel PBI/Gemius) | ||
miesiąc | 2012 | 2011 |
marzec | 1 907 871 | 2 196 289 |
kwiecień | 1 790 569 | 1 987 121 |
maj | 1 840 079 | 2 092 889 |
Dołącz do dyskusji: LinkedIn po polsku z 500 tys. użytkowników. GoldenLine w dół