Letnia aktywacja Gorącego Kubka
W poniedziałek 2 lipca ruszyła letnia aktywacja marki Knorr - Gorący Kubek. Akcja koncentruje się wokół gry dostępnej na tegomitrzeba.pl.
Uczestnicy zabawy muszą zdobyć jak największą liczbą punktów w ciągu trzech minut, przepływając przez jak największą ilość bramek w wartkim nurcie górskiego potoku. Istotne jest dopilnowanie, by kubek nie uległ zatopieniu. Swoje szanse można zwiększyć wpisując unikalne kody z zestawów promocyjnych Gorącego Kubka.
Kampania internetowa wspierająca letnią aktywację, skierowaną do młodych osób, potrwa do końca lipca. Reklamy (billboardy i toplayery) pojawią się na portalu Onet.pl, serwisach Pudelek.pl i Pomponik.pl oraz na wybranych serwisach zrzeszonych w sieciach Adnet i IDMnet oraz w komunikatorze Gadu-Gadu.
Za całościowe poprowadzenie internetowej aktywacji odpowiedzialna jest agencja Artegence, która przygotowała serwis, grę oraz kampanię internetową. Doborem powierzchni reklamowej zajął się OmnicomMediaGroup.
Dołącz do dyskusji: Letnia aktywacja Gorącego Kubka