Letnia Akademia Public Relations
Grupa ABK rozpoczyna rekrutację na Letnią Akademię Public Relations, która odbędzie się w dniach 17-19 czerwca br.
Szkolenie odbędzie się w ośrodku wypoczynkowym „Mazowsze” w Soczewce ok. Płocka. Celem Akademii jest kształcenie i doskonalenie umiejętności praktycznych w zakresie Public Relations i szerzej: komunikowania biznesowego, w tym głównie marketingowego.
Letnia Akademia Public Relations skierowana jest do studentów kierunków i specjalizacji komunikacji społecznej oraz PR, dziennikarstwa, politologii, marketingu i zarządzania, oraz wszystkich zainteresowanych tematyką PR. Najlepsi uczestnicy Akademii otrzymają propozycje odbycia stażu w Agencji ABK oraz w firmach z nami współpracującymi.
W ramach szkolenia prowadzone będą zajęcia z zakresu poniższych zajęć:
- Teoria i techniki Public Relations.
- Rola PR w marketingu politycznym
- Media relations/Organizacja pracy rzecznika prasowego
- Internet PR
- Zintegrowane podejście marketingowe
- Lobbing jako część Public Relations
- Zarządzanie kampaniami PR
- Monitoring mediów
- Zarządzanie otoczeniem wewnętrznym i zewnętrznym firmy.
- Czym jest wizerunek i jakie ma znaczenie dla reputacji firmy?
Do współpracy przy organizacji Akademii zaproszono znane autorytety z dziedziny PR oraz marketingu. Wśród prowadzących zajęcia są: Andrzej Stolarczyk (Prezes Zarządu RPR Gruop), Gerald Abramczyk (znany ekspert z dziedziny marketingu politycznego), Paweł Sanowski (Dyrektor Zarządzający Instytutu Monitorowania Mediów), Bogdan Mróz (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Witold Sokołowski (Redaktor Naczelny wortalu epr.pl), Roman Fedorczuk (Prezes Zarządu ABK Grupa) i inni.
Patronem medialnym jest wortal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Letnia Akademia Public Relations