Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi
Pepsi zaprezentowało platformę komunikacyjną "For The Love Of Pepsi", przygotowaną na potrzeby tegorocznej kampanii piłkarskiej. Jej twarzami zostali gwiazda reprezentacji Argentyny Leo Messi i egipski napastnik Mohamed Salah.
Zainaugurowana właśnie globalna kampania ma na celu podkreślenie współpracy Pepsi z Ligą Mistrzów UEFA. Nawiązuje do wprowadzonej w tym roku nowej platformy komunikacyjnej „For the love of it”.
Na jej potrzeby składa się spot „Last Can Standing" nawiązujący do powiedzenia o ostatnim wojowniku na placu boju. Leo Messi i Mohamed Salah w humorystycznej reklamie spotykają się przy stacji paliw na pustkowiu, odkrywając, że w lodówce została ostatnia puszka Pepsi.
Szybko zaczynają rywalizować o upragniony napój w serii pełnych akcji uderzeń i umiejętnych zagrywek.
- Kręcenie tegorocznej reklamy z Pepsi było świetną zabawą. Koncepcja opiera się na zabawie i umiejętnościach piłkarskich. Mam nadzieję, że tegoroczna kampania będzie nadal zachęcać fanów piłki nożnej do oddawania się pasji i miłości do gry - skomentował Leo Messi.
Kampanię zaimplementowano do 65 krajów. Obok spotu wideo, obejmuje reklamy na opakowaniach, na nośnikach zewnętrznych, w social mediach i w punktach sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Leo Messi i Mohamed Salah w globalnej, piłkarskiej kampanii Pepsi