Leo Burnett wygrał z Grey Word Wide
Grupa Żywiec zakończyła przetarg na obsługę marki Tatra Pils i Tatra Mocne.
Grupa Żywiec zakończyła przetarg na markę Tatra. Wygrała go agencja Leo Burnett, która przygotuje następną kampanię Tatry.
Od lutego 2003 roku markę Tatra obsługiwał Grey Word Wide. Umowa na obsługę została jednak wypowiedziana, ale jeszcze przez dwa miesiące agencja będzie pracowała dla Tatry.
Grey kontynuuje obsługę innych marek z portfolio Grupy Żywiec: Specjal, Heineken i Freeq.
TATRA
Tatra Pils to klasyczne piwo typu pilzneńskiego o wyraźnym aromacie i orzeźwiającym smaku. Tatra Mocne ma głęboki i zdecydowany smak, wyraźną goryczkę i złocistą barwą i większą zawartość alkoholu. Tatra Mocne adresowana jest głównie do dojrzałych mężczyzn o wyrobionym smaku.. Oba warianty Tatry są dostępne w butelkach i puszkach 0,5 l i dystrybuowane są na terenie całego kraju.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett wygrał z Grey Word Wide