Leo Burnett dla nowego Banku Pekao
W związku z powstaniem największego pod względem aktywów banku wPolsce w wyniku przyłączenia większej części Banku BPH do BankuPekao SA, 3 grudnia 2007 ruszyła kampania wizerunkowa Banku PekaoSA zrealizowana przez Leo Burnett Warszawa.
Miesięczna kampania reklamowa obejmuje najważniejsze stacjetelewizyjne, outdoor wielkoformatowy w największych miastach Polskioraz prasę ogólnopolska i lokalną. W celu wsparcia działań 1059oddziałów przygotowano dziesiątki materiałów POS, natomiastnajważniejsze oddziały zostaną również zaopatrzone w foliekomunikujące powstanie "nowego", większego Banku Pekao SA.
Celem kampanii jest zakomunikowanie, że dzięki połączeniujeszcze więcej będzie możliwe dla klientów banku.
Hasło reklamowe "Sięgaj po więcej" zachęca obecnych jak ipotencjalnych klientów do realizacji planów, marzeń o sięganiu poto, co do tej pory wydawało się niemożliwe.
30 sekundowa reklama TV została wsparta 10 sekundowymi spotamipodkreślającymi najważniejsze korzyści już teraz dostępne dlawszystkich klientów nowego banku - ogromna sieć oddziałów, ponad 13tysięcy bezpłatnych bankomatów w Europie, w tym największa sieć wPolsce , unikatowe ubezpieczenie assistance w ramach kontaosobistego. W reklamie telewizyjnej wykorzystano muzykę jednego zliderów polskiej sceny muzycznej, grupy Myslovitz
Przez ponad pół roku na bieżąco nad stworzeniem koncepcjireklamy oraz jej realizacją pracował zespół Komunikacji banku podkierownictwem Joanny Bartuszek i Grzegorza Szczepańskiego.Realizację kampanii ATL ze strony Banku nadzorowali IzabelaProcakiewicz i Łukasz Tobiasz. Ze strony Leo Burnett nad kampaniąATL pracował zespół kreatywny Marcin Serafin oraz Maciek Porebskiprzy wsparciu dyrektora produkcji Janusza Włodarskiego. Wsparcieoddziałów w materiały POS i komunikację bezpośrednią opracowałzespół Komunikacji Marketingowej Banku: Urszula Sławińska, AndrzejTrybull, Małgorzata Grzegorczyk i Monika Dziurzynska, Koncepcjęgraficzną kampanii BTL opracował Adam Cieplowski wraz z całymzespołem BTL agencji Leo Burnett.
Nadzór nad całością prac związanych z kampanią sprawował zespółobsługi klienta Leo Burnett: Jacek Pilachowski, Anna Hermel iKamila Kieszek.
Planowaniem i zakupem mediów zajmował się zespół Mediacom: DariaSacha i Anna Frasunkiewicz, Dawid Wałęsa, Monika Więch, Jarek PająkWsparcia badawczego przy całej kampanii udzieliła agencja SMG/KRCpod nadzorem Tomasza Pasternaka - szefa badań marketingowych BankuPekao SA.
Klient: Bank Pekao S.A.
Marka: Bank Pekao SA
Kampania:
Media wykorzystane w kampanii (najważniejsze tytuły i nazwystacji): TV, prasa, outdoor, POS
Czas trwania kampanii: Grudzień 2007
Planowanie i kupno mediów: Mediacom
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett dla nowego Banku Pekao