Lenor Aromatherapy Microcapsules: do 4x dłuższa świeżość (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa płynu do płukania Lenor Aromatherapy Microcapsules. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grey Warszawa i dom mediowy Mediacom.
Ruszająca właśnie kampania Aromatherapy Microcapsules – nowej linii płynu do płukania Lenor, podkreśla, że zawarte w tym produkcie mikrokapsułki zapachowe zapewniają tkaninom dłuższą świeżość. W Polsce akcja jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat, TV4, TVN, TVN7, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, kanały z pakietów AT Media i Discovery Media). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca września – przygotowała agencja reklamowa Grey Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Jednocześnie kampania oparta na kreacji przygotowanej przez Grey Warszawa obejmuje większość państw Europy Środkowo-Wschodniej: kraje bałtyckie, Czechy, Słowację, Słowenię, Chorwację, Rumunię, Bułgarię, Węgry i Ukrainę. Na poszczególnych rynkach działania są prowadzone w telewizji, prasie, punktach sprzedaży i na outdoorze.
Dołącz do dyskusji: Lenor Aromatherapy Microcapsules: do 4x dłuższa świeżość (wideo)